مقالات

جوراب ست مادر و فرزند رسید !

ست جوراب مادر و فرزند

حتماً در فضا های مجازی و گالری های مختلف لباس های مادر و فرزند را دیده‌اید که حتی به جوراب ست مادر و فرزند نیز رسیده است.
جهان فانتزی بعد از بلوغ علم و ورودش به صنعت پدیده های زیادی را به وجود آورده است. طرز لباس پوشیدن ها تغییر کرده، نوع غذاها متنوع‌تر شده، بستر هنر برای قشر متوسط جامعه فراهم شده و کماکان پر رنگ تر هم می شود.

لباس های فاخر از گذشته های دور در جوامع حضور داشتند اما چرا دیده نمی شدند؟

جوراب طرح چشم مادر و فرزند

به دلیل اینکه تنها برای قشر مرفه جامعه دوخته می شد. پس نیازی به دیده شدن و تبلیغ نبود. گروهی از افراد در فقر و تنگدستی مرارت می‌کشیدند گروهی لباس های ابریشمی می پوشیدند. اما این همه ی ماجرا نیست. خلاقیت عنصری کمیاب است که خریدنی نیست . تعداد افراد متوسط و رو به پایین جامعه که نیاز بیشترین ماهیت زندگی آنها را تشکیل می داد، غنی از خلاقیت بودند اما بستری برای نشان دادن نداشتند.
از وقتی علم به خانه های فقرا نفوذ کرد سپس به درگاه صنعت رسید پس شاهد شاهکار این دو عنصر شدیم. هر چند صنعتی شدن را با بوی دود و صدای کارخانه به خاطر می آوریم اما هر تغییری یک بعد تاریک و یک بعد روشن دارد که باعث می شود برای بهتر شدن همیشه در تلاش باشیم.
می خواهیم در این مقاله دری به سمت جهان فانتزی باز کنیم. به کوچکترین ها و موثرترین ها اشاره کنیم. جوراب ست مادر و فرزند گزینه مناسبی می تواند باشد.

جوراب ست مادر و فرزند، خلق جهانی فانتزی!

لباس های مادر و فرزند که تبدیل به یک ترند در جهان جهانی شده ، نقاشی زیبایی از رنگ ها و اشکال است. دو موجود مشابه هم در دو اندازه مختلف با لباس هایی شبیه به هم!
برای هرچه ماندگارتر کردن این لحظات زیبا از زندگی بهتر است سری به آتلیه بزنید. اگر نه پس دوربین خود را آماده کنید! جوراب ست مادر و فرزند نیاز به فصل خاصی ندارد چرا که بهتر است در تمامی فصول کودکان همانند بزرگسالان جوراب به پا کنند. در صورتی که جوراب های فانتزی و رنگی را می پسندید پس کار شما در ست کردن آسانتر نیز خواهد شد. برای ست کردن جوراب باید دقت کنید چرا که پاهای کودکان بسیار حساس تر از پوست پای بزرگسالان است. بنابراین انتخاب جنس جوراب خیلی مهم است. جوراب های پلاستیکی مناسب پای نوزاد نیستند . باید جنس جوراب از نخ پنبه باشد و کش جوراب هم از مرغوب ترین نوع آن باشد.

جوراب پاندا مادر و فرزند پاتوک پاتوک

پس با پسندیدن شکل جوراب بلافاصله راغب به خرید آن نشوید! جنس را لمس کنید ، سپس از فروشنده در مورد جنس جوراب سوال کنید. پلی استر و پلاستیک گزینه های مناسبی نیستند. اگر جنس جوراب از نخ پنبه خالص بود حالا به رنگ ها و سایز ها توجه کنید. از جوراب تیره برای کودکان استفاده نکنید. هرچه رنگارنگ تر باشد برای روحیه شما و فرزند تان بهتر است. جوراب را با کفش یا شلوار تان ست کنید. اگر شلوار جین گشاد می پوشید، برای جوراب ست مادر و فرزند بهتر است از جوراب های ساق دار زیبا استفاده کنید. رنگ هایی مثل لیمویی یا فسفری می توانند گزینه مناسبی برای یک ست جوراب با یک شلوار جین آبی باشند.
اگر در فصول سرد سال هستید برای جوراب ست مادر و فرزند از جوراب های پشمی استفاده کنید. اما مراقب باشید جوراب پای کودک را عرق سوز نکند. بسته به طبع بدن کودک که سرمایی یا گرمایی باشد می توانید جوراب مورد پسند خود را انتخاب کنید.

همچنین در مقاله ” چرا به جوراب با کیفیت نیازمندیم! ” به بررسی دقیق تر این موضوع پرداخته ایم 

جوراب پتزا مادر و فرزند

برای جوراب مادر و فرزند بهتر است از چه رنگ هایی استفاده کنیم؟

اگر از قاعده رنگ ها اطلاعات داشته باشید حتما می دانید که بعضی رنگها مکمل یکدیگرند. سردمداران مد جهان با استفاده از قوانین تکامل رنگها لباس ها را می دوزند. اگر همیشه شلوار جین به پا دارید ، بهتر است رنگ پیراهن خود را با جوراب ست کنید. رنگ لیمویی جوراب خود را می توانید با پیراهنی ارغوانی یا بنفش ست کنید. رنگ نارنجی و آبی نیز مکمل یکدیگرند. به علاوه رنگ نارنجی بیشترین جلب توجه را بین بقیه رنگها به خود اختصاص داده است. پس از رنگ نارنجی مایل به قرمز یا قهوه ای نیز می توانید با یک شلوار یا پیراهن آبی آسمانی یا حتی سرمه ای استفاده کنید.
رنگ قرمز با سفید هماهنگی زیبایی ایجاد می کند. فقط مراقب باشید بیش از حد رنگ قرمز را در لباس های کودک به کار نبرید. سرخ کمی تشویش آور است و ممکن است آرامش ذهنی کودک را از بین ببرد.

جورلب بستی ست مادر و فرزند

چه جورابی را با چه کفشی ست کنیم؟

نقش جوراب در زیبا سازی پا بدین معنی نیست که اگر یک کفش تابستانی دارید پس لازم ندانید جوراب به پا کنید. در هوای گرم تابستان پاها بیشتر عرق می کند پس بیشتر نیاز به این دارید که جوراب به پا کنید مگر اینکه از صندل یا کفش های جلو باز تابستانی استفاده کنید .

جوراب پاندا ست مادر و فرزند

بوی بد پا در کفش های تابستانی ، به علت جوراب نپوشیدن امری غیر قابل اجتناب است. پس هم برای خود هم کودک دلبندتان از جوراب های کالج استفاده کنید. اگر کفش های جلو بسته ، یا کتانی به پا می کنید بهتر است حتی در تابستان نیز از جوراب های مچی استفاده کنید تا خیسی پای شما را به خود جذب کند.
اما فراموش نکنید سایز جوراب را به نوعی انتخاب کنید که مچ پای فرزند شما توسط کش جوراب آزرده نشود. به علاوه اگر کودک شما تازه شروع به راه رفتن کرده است، پس بهتر است از جوراب هایی جهت جوراب ست مادر و فرزند استفاده کنید که برای افزایش اصطکاک با زمین در کف جوراب پیکسل های پلاستیکی چسبانده شده باشد. این پیکسل ها از زمین خوردن کودک بر روی سرامیک های کف خانه جلوگیری می کند.

در آخر بهتر است کفش کودک را موقع ست کردن، با جوراب سایز کنید! بهتر است با جوراب مورد پسند به کفش فروشی بروید در این صورت اگر با پوشیدن جوراب کفش برای کودک تنگ می شود در همان فروشگاه متوجه می شوید. سایز پای کودکان زود رشد می کند و اگر از اول کفش تنگ باشد شاید هیچ وقت نتوانید از آن کفش استفاده کنید.
در آخر اگر در گشت و گذار های خود در زمینه انتخاب جوراب برای مادرو فرزند به چیزی که مورد پسندتان بود نرسیدید پس بهتر است سری به پاتوک پاتوک بزنید . ما جوراب ست مادر و فرزند فانتزی و متنوعی را برای همین منظور تهیه کرده ایم . یکنواختی بازار شما را از طرح مورد نظر خود ناامید نکند! پاتوک پاتوک با هزاران ایده نوین مشغول به کار است..

2 دیدگاه در “جوراب ست مادر و فرزند رسید !

  1. طناز گفت:

    خیلی جالب بود ممنون از مقاله خوبتون.

    1. maede گفت:

      ممنون که نظرتون رو با ما به اشتراک گذاشتید💓

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.

دو × 1 =