مقالات

چگونه جوراب های فانتزی را ست کنیم؟

چگونه جوراب های فانتزی را ست کنیم

کفش ها جسم های سفت تا تیز را از پا دور نگه می دارند، جوراب ها نیز پاها را در مقابل حمله های میکروبی که منجر به بیماری های قارچی می‌شوند، محافظت می‌کنند. برای نقش مهمی که جوراب ها دارند باید از جنس مناسبی برای جوراب بافی استفاده شود. از آنجا که در تمامی فصول جوراب به پا می‌کنیم ست کردن جوراب با لباس نیز شایان توجه است.

ست کردن جوراب فانتزی

با توجه به پوشیدن جوراب در چهار فصل، ست کردن جوراب با بقیه لباس ها امری حائز اهمیت است.
جوراب ها محافظ های پا در مقابله با محیط بیرون اند. همچنین ایجاد بوی بد و تاول زدن پا در اثر اصطکاک با کفش از مصائب دیگری است که جوراب پوشیدن از آنها جلوگیری می‌کند.

برای نقش مهمی که جوراب ها دارند باید از جنس مناسبی برای جوراب بافی استفاده شود. برای جوراب های معمولی بیشترین متریال مصرفی باید نخ پنبه باشد. در صورتی که از جنس جوراب مطمئن شدید، زمان آن رسیده که برای ست کردن جوراب ها با لباس چیزهایی بدانید.

جوراب ساقدار گربه ای

جوراب های کالج معمولا دیده نمی‌شوند بنابراین اگر قرار نیست کفش کالج خود را در بیاورید، از هر رنگ جورابی که دلتان می‌خواهد می‌توانید استفاده کنید. اما جوراب های مچی و ساق دار در صورتی که چکمه یا شلوار دمپا به پا نداشته باشید، دیده می‌شوند.

جوراب های مچی مناسب فصل بهار و زمستان هستند. اگر کفش کتانی به پا می‌کنید، می‌توانید رنگ جوراب را با رنگ کفش کتانی خود ست کنید. ست کردن جوراب با کفش به طور غیرمستقیم باعث می‌شود جوراب های شما با تمام لباس هایتان ست شود.

ست کردن جوراب های مناسب فصل

جوراب پنگوئن ساقدار

جوراب های ضخیم و حوله ای یا پشمی مناسب فصل زمستان اند. معمولا این جوراب ها در داخل چکمه یا پوتین می‌مانند و دیده نمی‌شوند. بنابراین برای ست کردن جوراب زمستانی خود با لباس هایتان ، باید رنگ پیراهنی که زیر پالتو پوشیده‌اید را مد نظر قرار دهید. چرا که وقتی پوتین خود را در می‌آورید، به دنبالش پالتو خود را نیز در می‌آورید. پس رنگ پالتو را با جوراب ست نکنید. حتی لازم به ست کردن جوراب با پوتین یا بوت نیست.

جوراب های ساق دار و زیر زانو یا بالای زانو مخصوص فصل های سرد است. هم زمستان هم پاییز می‌توانید از این جوراب ها استفاده کنید. رنگ جوراب های ساق دار را علاوه بر کفش، با رنگ شلوار ، شومیز یا حتی شال خود می‌توانید ست کنید. جوراب های ساق دار رنگارنگ را با شلوار هایی با رنگ خنثی به پا کنید. در غیر اینصورت باعث دلزدگی شما خواهد شد. جوراب های ساق دار فانتزی در طرح های متنوع در بازار عرضه می‌شود. در پاتوک پاتوک می‌توانید شاهد تنوع بی نظیر این قسم جوراب ها باشید.

رنگ های گرم مثل قرمز، نارنجی و زرد را با رنگ های مانند، سفید، آبی، بنفش ست کنید. اگر یک جوراب فانتزی طرح پاندا به پا دارید، می‌توانید از یک هودی بنفش یا لیمویی با شلوار جین استفاده کنید تا ست هماهنگ و زیبایی ایجاد کنید. ست کردن جوراب های مشکی از همه رنگ جوراب آسان تر است، رنگ مشکی کثیفی را کمتر نشان می‌دهد و بیشتر مورد توجه افراد است. برای ست کردن جوراب مشکی با هیچ لباسی به مشکل نخواهید خورد مگر اینکه از یک کفش سفید استفاده کنید!

به طور معمول جوراب ها زیاد شسته می‌شوند و روزانه مصرف می‌شوند پس طول عمر زیادی ندارند اگر جنس آن ها خوب نباشد، مهم نیست چه طرح زیبایی فانتزی داشته باشند شاید به اندازه انگشتان یک دست هم نتوانید از آن جوراب استفاده کنید.

جوراب مچی فیلی

ست کردن جوراب ها گاهی بر طبق مناسبت ها انجام می‌شود، به طور مثال برای شب یلدا جوراب های طرح هندوانه ای یا برای کریسمس جوراب های قرمز فانتزی با عکس گوزن بافته شده‌اند. در این شرایط جوراب ها اولویت ست کردن هستند و بقیه لباس ها را مناسب با جوراب به پا شده ست می‌کنند.
اگر به میهمانی دعوت هستید که تم مخصوصی را باید رعایت کنید، بهتر است از جوراب فانتزی مربوط به رنگ های تم استفاده کنید یا بسته به روشن یا تیره بودن رنگ های تم از جوراب سفید یا سیاه استفاده کنید.

در آخر اگر ست لباس های زوج مد نظر شما است بهتر است از رنگ هایی برای ست کردن جوراب با لباس هایتان استفاده کنید که مناسب هر دو جنس مرد و زن باشند، معمولا رنگ صورتی بیشتر برای خانم ها جنبه ست کردن دارند و رنگ هایی از طیف آبی، بنفش، زرد، سبز یا خاکستری گزینه مناسبی برای هر دو جنس مرد و زن برای لباس هستند.

چوراب مچی هندوانه تا به تا

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.

9 − هفت =